2 Ocak 2011 Pazar

2011

Her yıl başında liste yaparım, bu sene best of list yaptım yani listelerimin en iyilerini topladım. Ne açıdan iyi olduğuna siz karar verin:
1-Kate Moss kadar zayıf olacağım! (herkesin listesinde bir numara ama hiç üstü çizilmez çünkü asla gerçekleşmez)
2-Çok para kazanacağım (bir şekilde ama nasıl bilmiyorum)
3-Spor yapacağım (artık anladım milletçe bizim genetik kodumuzda spor yok)
4-Yeni arkadaşlar edineceğim (bu genelde eskilerden bazıları ile görüşemeyerek olur veya bırak yenileri eskileri bile görememekle sonuçlanır)
5-Düzenli/dakik/disiplinli/planlı vs. olacağım (karakterimizde ne yoksa onu sonradan monte etmeye çalışırız ama listeye yazmakla olmaz tabi ki)
6-Ajanda kullanmayı öğreneceğim, asla birşeyi unutmayacağım (ödemelerin son gününü, arkadaşının doğum gününü, ararım sözü verdiklerini, yapması gereken önemli işleri unutan bir ben değilim herhalde, bence herkes birşeyleri unutuyor çünkü kimse gerçek anlamda ajanda kullanmayı başaramıyor, mesela 6 ay sonrası için ajandasında dişçi randevusu yazan var mı aranızda?)
7-.... yapmayı öğreneceğim (her sene başka bir şey gelir noktaların yerine ama asla öğrenilmez)
8-Kendime daha çok vakit ayıracağım (benim durumumda bu ellerime krem sürmeyi ve röfle zamanını unutmamak demektir ama çok çalışan insanlar için başka anlamları olmalı, yine de kimse istediği gibi kendine vakit ayıramaz)
9-Daha akıllı olacağım (bunun manası da herkese göre değişir ama insan olarak genelde aptallıklarımızdan ders çıkarırız, hata yapmadan doğru yolu görmek pek azımıza nasip olur)
10-Yaptığım listeyi yıl içinde ara sıra kontrol edeceğim (en güzeli budur çünkü gelecek yıla kadar listeye hiç bakmam, genelde müsvedde kağıtları ayıklarken bulur ve başarılmış en az bir madde bulmak için listeye deli gibi bakarım)
Evet listenin best of olmasının sebebi en sık tekrarlananlardan oluşması ama tabi tekrarın nedeni başarı değil başarısızlık! Herkese iyi seneler bol listeler!

Hiç yorum yok: