25 Ocak 2011 Salı

"Bölüm bölüm mutsuzluk" üzerine

Bloğuma daha önce yazdığım ama yayınlatamadığım kitabımdan arka arkaya bazı bölümler koydum (bknz önceki kayıtlar). Okur, beğenir ve devamını isterseniz. Şunları da yazmayı planlamıştım:
BÖLÜM 15-------YÖNETİCİNİZ İLE İLİŞKİLER
BÖLÜM 16--------PATRON İLE İLİŞKİLER
BÖLÜM 17--------İŞ YERİNDE MESAİ NASIL TÜKETİLİR?
BÖLÜM 18--------İŞ HAYATINDAKİ SOSYAL ETKİNLİKLER
BÖLÜM 19--------İŞ HAYATI ÖZEL HAYAT DENGESİ
BÖLÜM 20--------İŞ YERİNDE AŞK
BÖLÜM 21--------İŞ YERİNDE MUTSUZ MUSUNUZ TESTİ
BÖLÜM 22--------MUTSUZSANIZ NELER YAPMALISINIZ TESTİ
Ama yayınlatmaktan vazgeçince yazmadım. Mevcut bölümleri okuyup beğenen olursa belki onların gazıyla yazarım diye düşünüyorum. Aslında kitap benim iş hayatı manifestomdu. Kitabın bir kısmını yazdıktan kısa süre sonra işi bıraktım, master ve doktora yaptım, bir ara kendi işimi kurmaya yeltensem de cesaret edemedim. Şimdilerde akademisyen olmaya çalışıyorum, bir yandan da aile işimize dışarıdan destek veriyorum. Ama kitaba yazdıklarım benim mutsuzluğumu farkedip harekete geçmeme sebep oldu. Hem güldürüp, hem düşündürmek istiyordum. Kendim için bunu yaptım ama hala başkaları için de belki işe yarar diye düşünüyorum. Yazdıklarımı burada yayınlama sebebim de bu. Umarım okur ve düşüncelerinizi paylaşırsınız.

Hiç yorum yok: