18 Kasım 2010 Perşembe

Bay J

Radyo dinlemeyi pek sevmem. Sevdiğim iki şarkıyı asla arka arkaya çalmayı başamadıklarını düşünürüm. Kanallar arası zapping konusunda da hem televizyonda hem de radyoda kötüyümdür. Hemen sıkılır ve kesin çözüm olarak kapatırım. Ancak ilk günden beri her yakaladığımda “Allah’ım müzik çalmasın sadece o konuşsun” diyerek programını dinlediğim tek kişi var. O da Bay J. Gerçek adını bile bilmiyorum, sadece prime time’da yani akşam 6-8 arası arabamda isem dinliyorum ama gerçekten hastasıyım. Şimdilerde Virgin Radyo’da program yapıyor. Hatta kanalını değiştirdikten sonra gazeteye röportaj vermeye, reklamlarda oynamaya bile başladı. Ama ben hiç görünmesin sadece radyoda konuşsun istiyorum. Bir önceki yazımdaki erkekler basittir bu yüzden daha mutludur hipotezimi birebir doğrulayan bu adamın yaptığı esprilere bayılıyorum. Çapkınlık muhabbetinden nefret eden biri olmama rağmen, evli ve bir erkek çocuk babası olduğunu bildiğim Bay J çoğu uydurma (en azından öyle sanıyorum) olan çapkınlık muhabbetleri ile beni kıpırdamak bilmeyen İstanbul trafiğinde gülümsetiyor hatta bazen kahkaha atmama sebep oluyor. Çevremdeki araçlardan sıkışık trafikte neden mutlu göründüğümü anlayamayan kişiler ise deli olduğuma kanaat getiriyor olsa gerek. Beyleri sarar mı bilmem ama hanımlara şiddetle tavsiye ediyorum.

Hiç yorum yok: